Κωδικός μαθήματος ΕΤΤ9031.7 Μονάδες ECTS 4 Κατηγορία μαθήματος Μαθήματα Επιλογής Επιλογής Διδάσκων καθηγητής Εντεταλμένος διδάσκων Περιγραφή μαθήματος Περιγραφή: Εκμάθηση και χρήση των εργαλείων του marketing. Θεωρίες, στρατηγική και δεξιότητες επικοινωνίας σε μια ολοκληρωμένη αγορά. Διανομές, προώθηση, τιμές, διαχείριση στην αγορά και βιομηχανία τροφίμων Η φύση του Marketing Διαδικασία διαχείρισης του Marketing Συστήματα πληροφοριών αγοράς και έρευνα αγοράς Το Περιβάλλον του Marketing Marketing στην βιομηχανία Τροφίμων Κατανόηση προϊόντος (productmix) Τιμολόγηση Διανομή και Τοποθεσία Κατανόηση διαφήμισης (promotionalmix) Αγοραστική συμπεριφορά Καταμερισμός, στόχοι και θέσεις Λιανική πώληση και διανομή Στρατηγική του Marketing Μέθοδοι και σχεδιασμός του Marketing Εστίαση επί της στρατηγικής του Marketing Κύκλος ζωής του Προϊόντος και νέα προϊόντα Εμπορικό σήμα και συσκευασία SWOT Analysis