Επιλογής
ΕΜΠΟΡΙΑ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Εντεταλμένος διδάσκων
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαλέξεις 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ειδικού Υποβάθρου (Υποχρεωτικό) ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα αποκτήσουν:
ΓΝΩΣΕΙΣ:
Κατανοούν τις έννοιες του εμπορίου και maketing
Κατανοούν τις ανάγκες σε είδη διατροφής των καταναλωτών (διατροφή, ασφάλεια, κοινωνικές ανάγκες)
Αναγνωρίζουν τους οικονομικούς, πολιτικούς, κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες που επηρεάζουν το σύστημα τροφίμων
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:
Αναλύουν τα απαιτούμενα σύνθετα συστήματα προμήθειας τροφίμων στους καταναλωτές χρησιμοποιώντας τις βασικές αρχές της προσφοράς και ζήτησης
Περιγράφουν τα συστήματα εμπορίας τροφίμων από παγκόσμια άποψη
Αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα απόψεων όπως πολιτική εμπορίου, ασφάλεια τροφίμων, διατροφή και περιβάλλον
Κατανοούν τον σχεδιασμό και την εφαρμογή του μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις τροφίμων
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ:
Συσχετίζουν τις αναγκών σε είδη διατροφής των καταναλωτών σε σχέση με διαφορετικά πολιτισμικά και κοινωνικά επίπεδα
Λαμβάνουν σύνθετες αποφάσεις με βάση το υφιστάμενο περιβάλλον για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων εμπορίας τροφίμων
Αξιολογούν SWOT αναλύσεις
Προβλέπουν την συμπεριφορά καταναλωτών
Γενικές Ικανότητες Ο φοιτητής έχοντας ολοκληρώσει το συγκεκριμένο μάθημα θα έχει περεταίρω αναπτύξει τις ακόλουθες γενικές ικανότητες:
Αυτόνομη εργασία
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Περιγραφή: Εκμάθηση και χρήση των εργαλείων του marketing. Θεωρίες, στρατηγική και δεξιότητες επικοινωνίας σε μια ολοκληρωμένη αγορά. Διανομές, προώθηση, τιμές, διαχείριση στην αγορά και βιομηχανία τροφίμων
Η φύση του Marketing
Διαδικασία διαχείρισης του Marketing
Συστήματα πληροφοριών αγοράς και έρευνα αγοράς
Το Περιβάλλον του Marketing
Marketing στην βιομηχανία Τροφίμων
Κατανόηση προϊόντος (productmix)
Τιμολόγηση
Διανομή και Τοποθεσία
Κατανόηση διαφήμισης (promotionalmix)
Αγοραστική συμπεριφορά
Καταμερισμός, στόχοι και θέσεις
Λιανική πώληση και διανομή
Στρατηγική του Marketing
Μέθοδοι και σχεδιασμός του Marketing
Εστίαση επί της στρατηγικής του Marketing
Κύκλος ζωής του Προϊόντος και νέα προϊόντα
Εμπορικό σήμα και συσκευασία.
SWOT Analysis
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο σε αμφιθέατρο. ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας με ηλεκτρονικά μέσα. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Διαλέξεις 39 Τελική Εξέταση 2 Αυτοτελής μελέτη 59 Σύνολο Μαθήματος 10 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η γλώσσα αξιολόγησης είναι η ελληνική.
Το μάθημα εξετάζεται με γραπτή δοκιμασία η οποία περιέχει συνδυασμό ερωτήσεων ανάπτυξης και επίλυσης ασκήσεων-προβλημάτων.
Στο συνολικό βαθμό αξιολόγησης του μαθήματος συμμετέχει κατά 100% ο βαθμός αξιολόγησης της γραπτής δοκιμασίας.
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Boone, Louis E., and David L. Kurtz. (2014). Contemporary Marketing. Cengage Learning.
Edirisinghe, J. C. (2016). Agricultural and Food Marketing: Theory with Applications. S. Godage and Brothers (pvt) Ltd.
Fahy John, Jobber David (2014). Αρχές μάρκετινγκ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ.
Kotabe, M.M. and Helsen, K. (2014). International Marketing, 6th Edition International Student Version. Wiley.
Philippe Aurier, Lucier Sirieix (2010). Marketing Αγροτικών Προϊόντων. Εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ.